Vårkampanj!

Ber om ursäkt för den urkassa uppdateringen men är ute med mitt distrikt och kampanjar denna vecka och det tar upp typ all min tid, men är så fruktansvärt roligt och givande så det är verkligen välinvesterad tid!
Det är så himla kul med alla människor man träffar och att diskutera och informera. Fattar inte varför jag inte blev aktiv tidigare =)

Tyvärr kommer uppdateringen nog fortsätta vara halvkass, för nästa vecka skall jag åka med ssu´s turnebuss och kampanja.
Blir gbg-halmstad-malmö-lund och karlskrona mellan måndag och fredag. Skall bli så jävla kul!
Är så peppad och får så mycket energi från mina ssu bohuslänare. Nu fan vinner vi val! Alla ska med =)

Om bara två veckor väntar ssu´s grundkurs helg. Skall bli riktigt spännade. Blev extra glad då jag fick frågan av sebastian att snacka HBT med information oså som en del av kursen =D
Skall börja förbereda detta i helgen, så antar att nästa uppdatering kommer just då och handla om just det.
Vi hörs kära vänner!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Härligt att höra att du tycker det är kul! Är lite avis att jag inte kan vara med på bussturnén;)



Vad bra, han har redan pratat med dig! Vi satt och diskuterade kursen här om dagen opch jag sa att du borde prata HBT, det finns tyvärr mycket fördommar och okunskap=)

Hoppas ni får en kanon vecka med turnébussen!



=)

2010-04-21 @ 21:56:55
URL: http://johanna-fransson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0